The journey begins... - Reisverslag uit Grafton, Verenigde Staten van Stijn Bindels - WaarBenJij.nu The journey begins... - Reisverslag uit Grafton, Verenigde Staten van Stijn Bindels - WaarBenJij.nu

The journey begins...

Blijf op de hoogte en volg Stijn

08 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Grafton

Er ging gister iets mis: zie foto's voor het verslag.... Sorry hiervoor

  • 08 Oktober 2014 - 04:43

    :

    Klinkt goed schat! Veel plezier met de kiwi tour!

  • 08 Oktober 2014 - 10:18

    Hanneke:

    Na de jetlag beging dan nu het grote genieten! Ik volg je;)
    Hanneke

  • 08 Oktober 2014 - 11:16

    Hans Advokaat:

    Dag Stijn,

    Voor mij een beetje ingewikkeld, zo'n verslag met foto's er ingeplakt
    (of andersom?). Maar met een beetje hannesen toch gelezen.
    Het gaat goed met je bierconsumptie, dat is zeker.

    Ik zat gisteren te lezen in een boek van een wereldreiziger die je voorging:
    Charles Darwin. Hij deed er alleen 4 jaar over met het zeilschip de Beagle.
    Dit schreef hij over Nieuw Zeeland:

    "Ik geloof dat we allemaal blij waren dat we Nieuw-Zeeland konden verlaten.Het is geen aangenaam land. De inboorlingen ontbreekt het aan de bekoorlijke eenvoud die we in Tahiti aantroffen. De meeste Engelsen hier zijn uitschot van onze maatschappij. Ook het land zelf is niet erg aantrekkelijk."

    Maar ja, dat was in 1835...

    Groetnis ùt Fryslân
    Hans Advokaat

  • 08 Oktober 2014 - 12:26

    Jordi:

    Het gaat jullie goed af daar mannen!! Leuk om te lezen allemaal. Enjoy it :)

  • 08 Oktober 2014 - 20:07

    Dorothée:

    Ha Stijn,
    Klinkt allemaal goed! We blijven je volgen en wensen je veel plezier.
    Groeten van ons allemaal
    Do(ei)

  • 09 Oktober 2014 - 00:09

    Sigrid:

    He Stijn, ook ik had wat moeite met het lezen van het verslag (zelfs met leesbril) maar het klinkt goed!!!
    Ben benieuwd naar wat de kiwi tour voor mooie verhalen op gaat leveren. Have fun, xxx

  • 09 Oktober 2014 - 11:10

    Vera:

    Ziet er goed uit broertje! Maak er een mooie tijd van in Nieuw Zeeland! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

Ik ben Stijn Bindels en ben 23 jaar. In de periode oktober 2014 tot en met mei 2015 maak een reis van 7 maanden naar Nieuw-Zeeland, Australië en een deel van Azië. Via waarbenjij.nu wil ik iedereen die het wil op de hoogte houden van mijn belevenissen gedurende de reis!

Actief sinds 31 Maart 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 11909

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: