Eerste update - Reisverslag uit Pojiao, China van Stijn Bindels - WaarBenJij.nu Eerste update - Reisverslag uit Pojiao, China van Stijn Bindels - WaarBenJij.nu

Eerste update

Blijf op de hoogte en volg Stijn

03 Oktober 2014 | China, Pojiao

Dit is een test en een korte update. Momenteel bevinden we ons op het vliegveld in Taipei, wat gelegen is in Taiwan. Hier zijn we om 13:00 plaatselijke tijd aangekomen na twee vluchten van 12 en 3,5 uur. Inmiddels is het hier 21:00 en hebben we onze uren gesleten in Taipei City. Samen met 4 andere Nederlandse backpackers en twee uit Wales, hebben we de bus gepakt om een paar uur in de stad te vertoeven ipv het vliegveld.

Dit bleek een goede keuze, want hoewel het bij daglicht ietwat grauw deed ogen, veranderde de stad bij het avond gloren in een ware lichtshow. In het verkeer, dat met de minuut drukker en chaotischer werd, zochten wij aan het eind van de middag een rustig plekje in een stadspark, om vervolgens rond een uur of zes de bus weer te zoeken terug naar het vliegveld. Dit viel nog niet mee, want wij kunnen allen geen letter Taiwanees lezen.

Nu is het wachten op de laatste hordes richting Auckland: een vlucht naar Sydney van 9 uur en het laatste stuk naar Auckland van 3,5 uur.

Zo dat was het voor nu. Later meer...

• 03 Oktober 2014 - 18:09

Jordi:

Goed bezig mannen!! Enjoy it

Stijn

Ik ben Stijn Bindels en ben 23 jaar. In de periode oktober 2014 tot en met mei 2015 maak een reis van 7 maanden naar Nieuw-Zeeland, Australië en een deel van Azië. Via waarbenjij.nu wil ik iedereen die het wil op de hoogte houden van mijn belevenissen gedurende de reis!

Actief sinds 31 Maart 2010
Totaal aantal bezoekers 11917